تقدیر عضو هیات مدیره از خدمات بیمارستان بانک ملی

عضو هیات مدیره بانک ملی از خدمات بیمارستان این بانک به ویژه در روزهای جاری تقدیر کرد و گفت: بدون شک جانفشانی ها و تلاش های همه کارکنان بیمارستان در دوره فراگیری کرونا در ذهن همه ما خواهد ماند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک ملی، مسعود خاتونی در دیدار با مسئولان بیمارستان بانک با بیان این که اضطراب، تلاش و خدمات پرستاران، پزشکان، مدیران و سایر کارکنان مراکز درمانی برای همه مردم شفاف و آشکار است، اظهار کرد: امیدواریم با رعایت عمومی و تلاش های کادر درمانی، این ویروس هر چه سریعتر از میان ما برود.

وی افزود: بانک ملی از هیچ تلاشی برای کمک به مجموعه بیمارستان دریغ نخواهد کرد و آمادگی دارد همه امکانات لازم را در اختیار آن قرار دهد.

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد بیمارستان طی دوره های اخیر به ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، گفت: همه کارکنان بیمارستان و کادر درمانی، شبانه روزی در خدمت بیماران هستند و تا بهبودی کامل در کنار آنها خواهند بود.

در این دیدار که دکتر بینا منتظر رئیس بیمارستان بانک ملی نیز در آن حضور داشت، لوح تقدیری به مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *