پست در ایام تعطیل هم به خدمت رسانی ادامه می دهد

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: خدمت رسانی پست در ایام پایانی سال و نوروز متوقف نمی شود و مشتریان نباید از این بابت نگران باشند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: تمام محصولات و محموله‌های پستی روزانه دو نوبت گندزدایی و ضدعفونی می شوند تا مردم از بابت سلامت آنها نگرانی نداشته باشند و ایام تعطیل هم فعالیت ها ادامه دارد.

حسین نعمتی ضمن یادآوری توافق انجام شده بین شرکت ملی پست و وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باتوجه به برگزاری جشنواره فروش بهاره اینترنتی، قرار شد شرکت ملی پست تمام درخواست‌ها برای فروش اینترنتی را حمایت کرده و کالا را به دست صاحبش برساند.

وی درباره بازه زمانی فعالیت پست افزود: آنچه در شبکه های اجتماعی مطرح شده که پست تا 24 اسفند فعالیت دارد و بعد تعطیل می‌شود، نادرست است و پست همواره و حتی در روزهای تعطیل مشغول فعالیت است و مشتریان نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

مدیرعامل در پاسخ به سوالی درباره هزینه پست گفت: بخش عمده خدمات ارائه شده به مردم وابستگی مستقیم به حمل و نقل دارد و قیمت ها در این زمینه به شدت افزایش یافته، با این حال مبنای شرکت ملی پست نرخی است که سازمان حمایت از مصرف کنندگان ابلاغ کرده و افزایش قیمت نداشته‌ایم.

نعمتی همچنین درباره وضعیت بهداشتی محموله‌های پستی خاطرنشان کرد: تاکنون باتوجه به تمهیدات انجام شده برای کارکنان بخش اجرایی پست، هیچگونه گزارش ثبت شده کرونایی نداریم.

وی درخواست کرد مردم در شرایط کنونی از خدمات غیر حضوری پست بهره گیرند و گفت: با توجه به ورود فناوری و امکانات دایر شده، مردم می‌توانند بدون مراجعه حضوری از خدمات پست استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *