کمک کردیم بازار سیاه برچیده شود

مدیر عامل شرکت داروسازی فارماشیمی با اشاره به اينكه ماموريت اصلي اين شركت كمك به ارتقاي سلامت جامعه است، گفت: در راستاي دستور مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران سعي كرديم محصول باكيفيتي را با كمترين قيمت و بالاترين تيراژ به شركت هاي پخش عرضه كنيم تا در اين شرايط بتواند تاثيرگذاري بيشتري داشته باشد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از آي‌هينا، مهندس علی گودرزی با اشاره به اينكه شركت داروسازي فارماشيمي از هفته گذشته توليد محصولات ضد عفوني كننده را آغاز كرده و تاكنون توليدات خود را به منظور جلوگيري از سواستفاده كنندگان در بازار سياه به شركت هاي پخش مورد تائيد وزارت بهداشت توزيع كرده است، بيان كرد: در حال حاضر ظرفيت توليد اين شركت ٦٠ تا ٨٠ هزار محصول ضدعفوني كننده در روز است.

مدیر عامل شرکت داروسازی فارماشیمی ادامه داد: طراحي توليد اسپري هاي ضد عفوني كننده دست نيز انجام شده كه با تمهيدات صورت گرفته كه از هفته آينده توليد آن آغاز خواهد شد.

گودرزي افزود: سعي كرديم زنجيره تامين را در قالب پخش جلو ببريم تا بيشترين نظارت سازمان غذا و دارو بر اين حوزه باشد.

وي ادامه داد: براي واردات ماسك مذاكراتي با شركت مديريت سرمايه در حال انجام است كه در حال بررسي آن هستيم تا با قيمت مناسب به مصرف كننده عرضه شود.

مدیر عامل شرکت داروسازی فارماشیمی گفت: فارماشيمي در شرايط بحراني به عنوان شركت داروسازي متعلق به سازمان بيمه سلامت در راستاي توليد محصول استراتژي در اين بازه زماني با نازل ترين قيمت وظيفه اجتماعي خود را انجام مي دهد . اميدواريم اين شرايط بحراني سپري شود. رعايت فرهنگ صحيح و راهنماهاي وزارت بهداشت در زمينه پيشگيري از اين بيماري مي تواند تاثيرگذار باشد. پيشگيري و استفاده از فرآورده هاي ضد عفوني به يك اندازه حائز اهميت است تا در نهايت بتوان سطح آلودگي ويروس را كاهش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *