22 درصد سود قطعی بیمه معلم به حساب اندوخته بیمه‌گذاران بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری واریز شد

شرکت بیمه معلم برای هشتمین سال پیاپی موفق شد سود مشارکت در منافع مناسبی نسبت به سود تضمینی سال 97 به بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت کند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، بیمه معلم توانست با استفاده از فرصت های مناسب بازار، 6 درصد بالاتر از سود تضمین شده را بین بیمه گذاران این رشته تقسیم نماید .

بدین ترتیب سود قطعی بیمه معلم در سال 97 معادل 22 درصد به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری واریز گردید و پیامک آن طی روزهای آتی برای کلیه بیمه گذاران و بیمه شدگان ارسال خواهد شد.

در این راستا سعید گیوه چی، مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم به تشریح دلایل موفقیت بیمه عمر در این زمینه پرداخت و تصریح کرد:

بیمه معلم جزء سه شرکت برتر پرداخت بالاترین سود در بین شرکت های بیمه می باشد تا بار دیگر به کلیه مشتریان و بیمه گذاران اعلام کنیم کمتر قول می دهیم و بیشتر عمل می کنیم.

وی در خصوص متوسط سود پرداخت شده بیمه معلم در 8 سال گذشته اذعان داشت: طی این مدت معادل 22.88 درصد به حساب اندوخته بیمه گذاران واریز شده که نشان از برنامه سرمایه گذاری بلند مدت ذخایر ریاضی و مدیریت صحیح منابع مالی می باشد.

سعید گیوه چی مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم در ادامه عنوان داشت:

بیمه معلم علاوه بر ارائه پوشش فوت مادام العمر و مستمری، در 8 سال گذشته بطور متوسط 22.88 درصد سود قطعی (سود تضمینی + سود مشارکت در منافع) به بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت نموده است، که جزء افتخارات صنعت بیمه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *