برنامه‌های بیست‌وششمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد

بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه، با موضوع «افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ چالش‌ها و راهکارها» در دو روز 12 , 13 آذر ماه 1398 و در دو بخش نشست‌های علمی و نشست‌های عمومی صنعت بیمه برگزار می شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، نشست‌های علمی در روز دوازدهم آذر ماه جاری ساعت 8 الی 16 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا(س) و با حضور رییس کل و اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی، دبیرکل و هیات رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌های بیمه، روسای انجمن‌های صنعت بیمه، محققین و استادان پژوهشکده، صنعت بیمه و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، در روز نخست همایش، مجموع مطالعات و مقالات مورد تایید در کمیته علمی در قالب 9 پنل تخصصی ارائه و بررسی خواهد شد. اعضای این پنل‌ها متشکل از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران و صاحبنظران صنعت بیمه، استادان و پژوهشگران دانشگاه و پژوهشکده بیمه هستند.
این گزارش می‌افزاید: در روز نشست‌های علمی، پنل‌های تخصصی موضوعات «ضریب نفوذ بیمه، حقایق و واقعیت‌های آماری»،«نقش فرهنگ در ضریب نفوذ بیمه»، «نقش محرک‌های انگیزشی، بازاریابی و رضایت‌مندی مشتریان در ضریب نفوذ بیمه»،«نقش قیمت تمام شده، سیاست‌های قیمتی و خدمات پس از فروش بر ضریب نفوذ بیمه»، «محصولات بیمه‌ای، نیازسنجی و انطباق محصولات بیمه‌ای با نیازهای مشتری- بیمه‌های اموال و مسئولیت»، «محصولات بیمه‌ای، نیازسنجی و انطباق محصولات بیمه‌ای با نیازهای مشتری- بیمه‌های اشخاص»، «نقش ساختار بازار و نهادها در ضریب نفوذ بیمه»،«نقش توسعه برون مرزی، ارتباطات بین‌المللی و رونق تولید در ضریب نفوذ بیمه»، «نقش فناوری اطلاعات در ضریب نفوذ بیمه» را بررسی خواهد کرد.
بنابراین گزارش، نشست‌های صنعت، در سیزدهم آذر ماه ، ساعت 8 الی 17:30 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌گردد. برنامه صبح همایش طبق روال سالانه در بخش نخست به سخنرانی مقامات عالیرتبه و معرفی چهرۀ ماندگار سال 1398 صنعت بیمه اختصاص دارد و در بخش دوم گزارشی از حقایق آماری ضریب نفوذ بیمه ارائه خواهد شد. برای اولین بار در همایش سال جاری، برنامه‌های ویژه‌ای برای طرح و بررسی موضوعات حرفه‌ای و فنی صنعت بیمه در قالب 8 پنل حرفه‌ای در بعدازظهر روز دوم همایش در نظر گرفته شده است. برنامه‌ریزی محتوایی و اجرایی این پنل‌ها توسط سندیکای بیمه‌گران و انجمن حرفه‌ای صورت گرفته است.
پنل های تحت مدیریت سندیکای بیمه گران ایران در قالب موضوعاتی مانند: «شبکه فروش و چالش‌های آن در توسعه بیمه و ضریب نفوذ بیمه؛ نمایندگان شرکت‌های بیمه»، «شبکه فروش و چالش‌های آن در توسعه بیمه و ضریب نفوذ بیمه؛ شبکه کارگزاری بیمه»، «فرصت ها و چالش‌های توسعه بیمه زندگی و افزایش ضریب نفوذ»، «ارزیابی ریسک، خسارت و اکچوئری در بیمه»برنامه ریزی شده است.
همچنین پنل‌های تحت مدیریت انجمن حرفه‌ای به موضوعاتی مانند،«تحول دیجیتال و افزایش ضریب نفوذ بیمه»،«اصلاح ساختار و افزایش ضریب نفوذ بیمه»،«حفظ حقوق بیمه‌گذاران عامل افزایش ضریب نفوذ»،«نوآوری فنی و افزایش ضریب نفوذ بیمه»اختصاص دارد.
یاد آور می‌شود، جزئیات بیشتر موارد مرتبط با این نشست ها از طریق سایت همایش به آدرس http://seminar26.irc.ac.ir/ قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *