افزایش تسهیلات اوراق حق تقدم منتظر مجوز بانک مرکزی

کار‌های نهایی افزایش سقف تسهیلات از محل اوراق حق تقدم درحال اجراست که نیاز به مجوز بانک مرکزی دارد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مدیرعامل بانک مسکن گفت:کار‌های نهایی افزایش سقف تسهیلات از محل اوراق حق تقدم درحال انجام است که نیاز به مجوز بانک مرکزی دارد و در صورت موافقت بانک مرکزی ما می‌توانیم این امکان را برای گیرندگان متقاضی تسهیلات فراهم کنیم.
ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن، با اشاره به برنامه‌های بانک مسکن در رونق بخشی به بخش مسکن با توجه به رکود موجود، یکی از راهکار‌های رونق بخشی مسکن را افزایش سال ساخت واحد‌های مسکونی به بیش از ۲۵سال عنوان کرد و افزود: پیش از این تسهیلات به واحد‌های حداکثر ۲۰تا ۲۵سال ساخت پرداخت می‌شد، اما در حال حاضر به ۲۵تا ۳۰سال ساخت افزایش یافته است.
مدیر عامل بانک مسکن، گفت: افزایش سال ساخت یکی از راهکار‌هایی هست که یک محدوده وسعیتر از واحد‌های مسکونی موجود را می‌تواند در سبد تسهیلاتی بانک قرار دهد.
رئیس هیئت مدیره بانک قیمت پایین‌تر و متناسب با قدرت خرید گروه هدف را از مزایای افزایش سال ساخت واحد‌های مسکونی بیان و اظهار امیدواری کرد: این امر تاثیر مثبتی بر رونق مسکن بگذارد.
وی افزود: افزایش سال ساخت یکی از راهکار‌هایی هست که یک محدوده وسیع‌تر از واحد‌های مسکونی موجود را می‌تواند در سبد تسهیلاتی بانک قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *