حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه ایران پلاست سیزدهم

پتروشیمی جم به همراه شرکت های زیر مجموعه با هدف معرفی و تجاری سازی محصولات تولیدی در نمایشگاه ایران پلاست سال جاری حضور دارد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ‌جم‌، سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت پتروشیمی ایران و خاورمیانه و یکی از معتبرترین نمایشگاه این صنعت در جهان با هدف فراهم کردن زمینه های رونق بازار داخلی و تسهیل روند بازاریابی داخلی و خارجی از تاریخ 31 شهریور الی 3 مهر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلیمری و شیمیایی در ایران در غرفه 30 سالن 38 نمایشگاه بین المللی ایران حضور دارد. پتروشیمی جم با تکیه بر توانمندی های خود نسبت به تجاری سازی محصولات استراتژیک خود بهمراه شرکت های زیر مجموعه تصمیم دارد تا فصل جدیدی از همکاری ها و تعاملات را رقم بزند.
نمایشگاه سال جاری ایران پلاست فرصت مناسبی است تا پتروشیمی جم با معرفی محصولات پلیمری و شیمیایی، افزایش تعامل با صنایع پایین دستی، ارتباط و آشنایی با مشتریان وفادار داخلی و خارجی حضوری پررنگ داشته باشد. همچنین، این نمایشگاه می تواند بستر مناسبی برای تحقق اهداف شعار سال(رونق تولید) به عنوان راهبرد مهم در راستای جلوگیری از خام فروشی به منظور رونق تولید و صادرات محصولات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *