رشد 32 درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: بانک صنعت و معدن در چهار ماه سال جاری ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانك صنعت و معدن، دكتر حسين مهري رييس هيأت مديره و مدیرعامل اين بانک كه روز چهارشنبه به استان قزوین سفر كرده است، در جلسه ستاد تسهیل این استان که با حضور استاندار و مسؤلان مرتبط با بخش توليد تشکیل شده است ضمن بيان مطلب فوق افزود: سرپرستي بانك صنعت و معدن در استان قزوین 15هزار ميليارد ريال تسهيلات به 22 طرح صنعتي از ابتداي سال 92 تا پايان سال 97 پرداخت کرده است که از این تعداد طرح ، 16 طرح به‌صورت کامل به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل است. 
مهری در ادامه اعلام داشت: با عنایت به نامگذاری امسال به سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بانک صنعت و معدن برای تحقق این شعار سلسله اقداماتی همچون اولویت در پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش برای افزایش تولید در واحدهای تولیدی، تکمیل طرح های نیمه تمام و رفع طرح های مشکل دار انجام داده است.
وی افزود : همچنین تامین مالی طرح های صنعتی را در اولویت قرار داده ایم تا رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را شاهد باشیم.
مدیرعامل این بانک تصریح کرد : خوشبختانه سرپرستی بانک صنعت و معدن استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه سوم کشور را داشته و امیدواریم در سال جاری با افزایش اختیارات آن به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.
دکتر مهری در بازدید از طرحهای تامین مالی توسط این بانک تاکید کرد: به منظور آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی و تسریع در رفع آن ، بازدید میدانی از صنایع جزیی از برنامه های مسئولان این بانک است که به صورت مستمر صورت می گیرد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین نيز اقدامات بانك صنعت و معدن در تأمين مالي پروژه هاي استان را مثبت ارزيابي كرده و گفت: بانك صنعت و معدن با استفاده از ظرفيت ها و توان كارشناسي كه دارد مي تواند در تحقق شعار سال بسيار موفق و كارا عمل كند.
وي افزود: برای حل مشکلات فعالان تولیدی بايد با حمايت نهادهاي مالي به خصوص بانك هاي تخصصي در حوزه توليد و صنعت، برنامه ریزی های لازم صورت گيرد تا موانع پيش روی آنها بررسی و برطرف شود.
وي همچنين از واحدهاي توليدي استان درخواست كرد با توجه به استفاده از تسهيلات و منابع بانك صنعت و معدن تمركز وجوه خود را در اين بانك افزايش دهند.
رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنين از شركت هاي دست رنج بافت، شرکت سوخت آما، شیشه مینا و شرکت شوفاژ کار بازديد كرد و از نزديك در جريان نحوه فعاليت و نقطه نظرات آنان قرار گرفت.
بازدید از شرکتهای پایا پلیمر پلاستیک، فولاد آذرتاک خرمدشت و شرکت رزیتان و همچنین دیدار با کارکنان شعب استان در ادامه سفر آقای مهری خواهد بود که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *