مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس: درخواست ما از رسانه‌ها پرسشگری است

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اینکه خبرنگاران با پرسشگری خود ‏می‌توانند موجب بهبود عملکردها و البته حال خوب مردم شود گفت: درخواست ما از رسانه‌ها این است که از ما پرسشگری کنند و ‏تلاش ما نیز پاسخگویی حداکثری است.

به گزارش اقتصادملت، جواد گلی در نشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت روز ‏خبرنگار که با حضور مدیرعامل در این شرکت برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران ‏اتفاق‌های خوب را به گوش دیگران می‌رسانند و برای اصلاح و رفع اتفاق‌های بد تلاش می‌کنند و این‌ها تنها بخشی از کارهای ‏بزرگ و مهمی است که خبرنگاران انجام می‌دهند.‏ 

وی با بیان اینکه فلسفه مسلمانی و اعتقاد به خداوند متعال این است که روزی قرار است پاسخگوی خدا باشیم در قبال تمام ‏کارهایی که انجام داده‌ایم، گفت: اگر ما و همه مسئولان این فلسفه را مرتب به خود یادآوری کنند آن وقت از پرسش رسانه‌ها کلافه ‏نمی‌شوند و خود را پاسخگو به رسانه در قبال کارهای خودشان می‌دانند.‏ مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تصریح کرد: خبرنگاران برای بهبود وضع جامعه و حال خوب مردم ‏از یک سو باید خبرهای خود را به گوش مردم برسانند و از سوی دیگر اگر اتفاق بد و غلطی افتاد، صریح و سریع پرسشگری ‏کنند و پاسخ آن را به اطلاع شهروندان برسانند.‏ 

وی افزود: این پرسشگری موجب اصلاح خطاها و کارهای غلط است و البته پاسخگویی به پرسش‌ها نوعی مصونیت برای ‏مدیران است، مدیری که خود را در برابر رسانه پاسخگو بداند دقت بیشتری در کارها دارد و مراقبت می‌کند تا درصد خطایش ‏کمتر و کمتر شود در واقع یک جامعه خبری هوشمند، بهنگام و منصف و پرسشگر موجب مراقبت بیشتر در مدیران و مسئولان ‏می‌شود.‏ 

گلی با بیان اینکه اولیا الهی نیز خبررسان، امید بخش و مصلح بودند، گفت: خبرنگاران نیز امروز همین وظایف را در جامعه ایفا ‏می‌کنند و همین نشان از جایگاه رفیع خبرنگاران دارد.‏ 

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ابراز خرسندی از اینکه این جو پاسخ‌خواهی از سوی رسانه‌ها وجود ‏دارد، گفت: ما هم باید خوشحال باشیم که این جو پاسخ خواهی وجود دارد، ما هیچ وقت از هیچ رسانه‌ای نخواستیم سفارشی از ما ‏تمجید کند یا موضوعی را یک سویه رپورتاژ و منتشر کند، درخواست ما از اصحاب رسانه این بوده که اقدامی که موجب بهبود ‏حال مردم است و در صنعت پتروشیمی این اتفاقات به وفور وجود دارد در گزارش‌هایی به اطلاع مردم برسد و همیشه از ‏رسانه‌ها خواستیم از ما پرسشگر باشند و تلاش ما هم اینکه بوده که پاسخگویی حداکثری داشته باشیم.‏

وی در پایان خاطر نشان کرد: اصل اول در روابط عمومی به گوش بودن و پاسخگو بودن است و امیدوارم در مقابل رسانه در‌این ‏زمینه موفق عمل کنیم.‏

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *