بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از شهرک تحقیقاتی کاوش

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از مراحل آماده سازی شهرک تحقیقاتی کاوش بازدید و بر حمایت از تسریع ساخت و آماده سازی این شهرک تحقیقاتی جهت استقرار شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و عزیزالله شهبازی استاندار البرز در این بازدید در جریان روند آماده سازی زیر ساخت های شهرک تحقیقاتی کاوش قرار گرفتند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در حاشیه این بازدید با اشاره به توسعه چندین پارک خصوصی علم و فناوری در استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز به خصوص در حوزه شرکت های بیوتکنولوژی قطب اصلی ما است و بهترین شرکت های بیوتکنولوژی در حوزه دارویی، دام، طیور و آبزیان در این استان قرار دارد.

ستاری همچنین ضمن اعلام آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای کمک به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری در شهرک تحقیقاتی کاوش تصریح کرد : برای توسعه بلوک پیشرو شهرک تحقیقاتی کاوش شامل احداث ۶۶ واحد کارگاهی با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران همکاری خواهیم کرد .

مجری طرح شهرک تحقیقاتی کاوش نیز در این برنامه از موافقت رئیس هیات عامل ایدرو با تغییر ساختار این شهرک به شرکت پردیس کسب و کار کاوش خبر داد و گفت : این اقدام در راستای اجرای مدل پردیس کسب و کار و تسریع در استقرار شرکت های دانش بنیان صورت می پذیرد.

مهرداد مظفری با اشاره به اینکه ۱۴ واحد کارگاهی ساخته شده در شهرک تحقیقاتی کاوش در حال استقرار شرکت های دانش بنیان است ، افزود : تا پایان پاییز امسال شهرک کاوش به شبکه گاز سراسری کشور وصل می شود و توسعه و تجهیز بلوک پیشرو به مساحت ۱۰ هکتار هم تا پایان سال انجام می گیرد.

شهرک تحقیقاتی کاوش با وسعت ۱۰۰ هکتار واقع در مسیر بزرگراه کرج – قزوین زیر نظر ایدرو در حال فعالیت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *