روز پنجشنبه به صورت رسمی اعلام می‌‌شود؛ لیست نهایی کاندیداهای معتمدین محلات شهر تهران

لیست نهایی کاندیداهای مجمع معتمدین محلات تهران برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای‌اسلامی‌شهر روز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه به طور رسمی اعلام می‌شود.

◉ معصومه صالحی

به گزارش اقتصاد ملت؛ محسن وثوقی دبیرکل معتمدین محلات تهران ضمن بیان مطلب فوق در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در مرحله اول ۲۱۰ نفر از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای‌اسلامی‌شهر رزومه های خود را به مجمع ارسال کردند که از این تعداد ۸۵ نفر در مرحله اول، ۶۳ نفر در مرحله دوم و ۳۵ نفر در مرحله پایانی تعیین صلاحیت و مشخص شده‌اند که در انتها باید ۲۱ نفر مشخص و در لیست نهایی قرار گیرند.
وی ملاک‌های ارزیابی متقاضیان را بر اساس جایگاه اجتماعی، میزان تخصص، عملکرد مطلوب و جوان‌‌گرایی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت بانوان، استفاده از جامعه روحانیت، استفاده از ظرفیت‌‌های مدیریت شهری و پارلمانی شهر و … نیز جزء اولویت‌‌های مدنظر این مجمع برای حضوری فعال و تاثیرگذار در ششمین دوره انتخابات شورا‌ی‌اسلامی‌شهر تهران است.


وی در ادامه افزود: در همین راستا هیات‌های مذهبی، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی تهران، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، جمعی از ورزشکاران المپیک، پارالمپیک، مدال‌‌آوران جهانی، اصناف‌و‌کسبه‌وبازاریان و اقشار مختلف مردمی از لیست مجمع معتمدین محلات تهران اعلام حمایت کرده‌‌اند.
وثوقی مهمترین هدف مجمع معتمدین محلات تهران از حضور فعال در عرصه انتخابات به صورت مستقل را اطاعت از فرامین مقام‌‌معظم‌رهبری در راستای مشارکت حداکثری مردم که همان اقتدار ملی کشور است، دانست و گفت: شکست انحصار لیست‌‌های سیاسی‌وحزبی موجود نیز از دیگر اهداف مجمع معتمدین محلات شهر تهران است. از سوی دیگر جلب اعتماد دوباره مردم به نمایندگان واقعی خود و تشویق آنان برای حضوری پرشکوه و تاثیرگذار از دیگر اهداف مدنظر ما برای این دوره از انتخابات شورای‌اسلامی‌شهر است.
وثوقی در پایان در خصوص سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌‌جمهوری نیز خاطرنشان کرد: گفتنی است این تشکل خودجوش و مردم‌‌نهاد حمایت خود را از کاندیداتوری آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اعلام می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *