بورس کالا میزبان عرضه ۲۵ هزار تن کنسانتره چادرملو/ «مکران» هم با ۳۰ هزار تن کنسانتره به تالار می آید

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دومین عرضه خود پس از پذیرش کنسانتره در بازار اصلی بورس کالا، فردا با ۲۵ هزار کنسانتره سنگ آهن به این بورس می آید. همچنین فردا علاوه بر کنسانتره چادرملو، ۳۰ هزار تن کنسانتره شرکت تولیدی و بازرگانی نیک امیدواران مکران در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه می شود.


به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دومین عرضه خود پس از پذیرش کنسانتره در بازار اصلی بورس کالا، فردا با ۲۵ هزار کنسانتره سنگ آهن به این بورس می آید. همچنین فردا علاوه بر کنسانتره چادرملو، ۳۰ هزار تن کنسانتره شرکت تولیدی و بازرگانی نیک امیدواران مکران در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه می شود.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس اطلاعیه عرضه محصولات در بازار فیزیکی بورس کالا، تالار صنعتی و معدنی بورس کالای ایران فردا میزبان عرضه ۲۵ هزار تن کنسانتره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به قیمت ۲۳ هزار و ۸۶۰ ریال به ازای هر کیلوگرم و ۳۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن شرکت تولیدی و بازرگانی نیک امیدواران مکران به بهای ۱۷ هزار و ۵۰۰ ریال خواهد بود.
محموله عرضه شده توسط چادرملو دارای عیار ۶۶ درصد بوده و کنسانتره شرکت نیک امیدواران مکران عیار ۶۰ درصد با تلرانس مثبت و منفی ۲ درصد دارد. هر دو محموله تحویل درب کارخانه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *