راه اندازی سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، از راه اندازی سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در این سازمان خبرداد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، علی عادل عابدی نژاد  از راه اندازه سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سازمان بیمه سلامت خبرداد و گفت: مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه عبارت اند از ایجاد بستر مناسب ، آسان و سریع جهت دریافت شکایات ذینفعان سازمان، بویژه در خصوص پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی ، عدم نیاز به مراجعات حضوری مردم جهت طرح شکایت به ستاد و ادارات کل استانی و ایجاد صندوق دریافت تخلفات اعلامی از سوی شهروندان است.
وی افزود: همچنین حذف مستندات کاغذی ، امکان رصد و پیگیری ارجاع شکایات تا سطح کارشناسی، ایجاد یک منبع داده مهم برای برنامه ریزی ، تصمیم سازی و تصمیم گیری و فراهم نمودن امکان ارزیابی عملکرد ادارات کل استانی در زمینه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از اهداف دیگر راه اندازی این سامانه است.
وی تاکید کرد: تاکنون اقدامات مهمی جهت استقرار و راه اندازی سامانه مذکور از جمله پیکر بندی سامانه و ورود اطلاعات پایه در آن ، اجرای آزمایشی سامانه در استانهای مرکزی ، گیلان و تهران و پیگیری در خصوص رفع اشکالات مشاهده شده در نرم افزار توسط پیمانکار انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *