شرکت ملی پست، دستگاه برگزیده تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک شد

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات و رئیس مرکز ملی فضای مجازی از شرکت ملی پست برای قرار گرفتن این شرکت در میان سه دستگاه برتر “تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک” تقدیر کردند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، بر اساس ارزیابی کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی در میان ۱۵۸ دستگاه اجرایی، شرکت ملی پست جزو سه دستگاه برتر تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک قرار گرفت.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی، با ابلاغ پیام تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با امضای مشترک سیدابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به رمضانعلی سبحانی فر ، با بیان این که بار اصلی توسعه دولت الکترونیک بر عهده چند دستگاه پایه قرار گرفته است، گفت: “شرکت ملی پست نقش مهمی در مکان محور کردن تمامی خدمات دولتی دارد.”

رضا باقری اصل با اشاره به خدمات متنوع پست در دولت الکترونیکی افزود: ” کاهش مراجعات شهروندان به دستگاه های اجرایی و پیشگیری از جعل و فساد اداری از جمله نتایج ارائه این خدمات بوده است.”

کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی به‌منظور راهبری و نظارت بر پیاده‌سازی چارچوب تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی و تلاش در تامین محیط تعامل پذیری سازمانی با رویکرد ارائه یکپارچه خدمات الکترونیکی، توسط شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده است.

گفتنی است پیش از این، شرکت ملی پست به عنوان یکی از ده سازمان موفق در ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی سازمانها در بخش اولویت سیاستی دولت یکپارچه معرفی شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *