بانک دی و پست‌بانک ایران در خصوص ارائه خدمات متقابل به مشتریان یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به منظور افزایش سرعت، ارتقای دسترسی مشتریان به شعب بانک و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک دی و پست‌بانک ایران امضاء شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در مراسمی که با حضور عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی و بهزاد شیری، مدیرعامل پست‌بانک ایران تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه انجام امور بانکی مشتریان را امضا کردند.
بر اساس این تفاهم‌نامه که نخستین تفاهم‌نامه مشترک میان بانک دی و پست‌بانک است، در فازهای مختلف، امکان واریز و برداشت وجوه توسط مشتریان در شعب هر دو بانک، وصول چک‌، انجام امور بانکی مربوطه اعم از صدور کارت، ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی و اینترنتی، امکان وصول اقساط تسهیلات و… از طریق شعب بانک دی و شعب و باجه‌های خدمات بانکی پست‌بانک، فراهم می‌شود.
همچنین گسترش همکاری در بازار بین بانکی در راستای مدیریت بهینه نقدینگی، همکاری در انجام اعتبارسنجی صحیح و دقیق مشتریان طرفین، همکاری در تشکیل پرونده اعتباری در شعب بانک دی و پست بانک و ارائه خدمات متقابل ارزی به مشتریان دو طرف، بخش دیگری از مفاد این تفاهم‌نامه است.
تکریم متناسب با شأن و منزلت خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فراهم‌شدن امکان دسترسی آسان‌تر آن‌ها به خدمات بانک دی از طریق شعب پست‌بانک ایران، از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *