شبکه توسعه اجتماعی رسالت، همیاری اجتماعی را به سی سخت برد

اولین محموله کمک های اعضای شبکه توسعه اجتماعی رسالت به سی سخت ارسال شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت با اشاره به زلزله روز بیست و نهم بهمن ماه سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد گفت:‌ ما رسالت خود را بهبود سبک زندگی از طریق سه مولفه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی تعریف کرده ایم و حال زمان همیاری اجتماعی در شهرستان سی سخت و روستاهای اطراف فرا رسیده است.

محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه سی سخت را تنها نگذاشته و همیار هم خواهیم بود، افزود: اعضای شبکه توسعه اجتماعی رسالت در حد توان یاریگر مردم شریف و آسیب دیده این دیار خواهند بود.

وی با اشاره به ارسال اولین محموله کمک های اعضای شبکه توسعه اجتماعی رسالت به این شهرستان اظهارداشت: تاکنون حدود ۲۰تن مواد غذایی توسط همراهان و اعضای این شبکه به سی سخت ارسال شده است.

به گفته حسین زاده این همیاری ها در قالب موکب رسالت آسمانی جمع آوری می شوند و تمامی رهیاری ها در سراسر کشور در این زمینه آماده خدمت رسانی خواهند بود. گفتنی است شبکه توسعه اجتماعی رسالت متشکل از هفت سازمان راهبری (انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، بانک قرض الحسنه رسالت، گروه توسعه کارآفرینی ثمین، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت، شرکت فرداپ و موسسه نیکوکاری رسالت آسمانی) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *