ذوب آهن اصفهان تنديس زرين سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد

در هشتمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران، روابط عمومي ذوب آهن اصفهان تندیس زرين دريافت كرد.

IMAG3612

به گزارش اقتصاد ملت؛ هشتمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد و در این مراسم از روابط عمومي‌هاي برتر كشور با اهدای تنديس بلورین، سیمین و زرین تقدير به عمل آمد.

در اين همايش كه به همت موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزيابي روابط عمومي‌هاي برتر كشور بر اساس مدل تعالي تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومي‌هاي سرآمد در سه سطح زرين (كسب حداقل ۷۰۰ امتياز)، سيمين (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورين (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفي شدند.

پس از اعلام بیانیه هیات داوران، روابط عمومي ذوب آهن اصفهان به عنوان روابط عمومی سر آمد (تثبیت سرآمدی) معرفی شد و تندیس زرین هفت ستاره سرآمدی را دریافت کرد .

هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های سرآمد عنوان شده است.

گفتني است مدل تعالي سازماني EFQM يك استاندارد اروپايي است كه به عنوان ابزاري قوي براي سنجش ميزان استقرار سيستم‌ها در سازمان‌هاي مختلف به كار گرفته مي‌شود.

معیارهای اصلی انتخاب روابط عمومی سرآمد شامل “مخاطب گرایی” ، “مدیریت فرآیندی” ، “مسئولیت اجتماعی” ، “توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون” ، “یادگیری , و بهبود مستمر” ، “تجهیز و نوسازی منابع انسانی” ، “نتیجه گرایی” و “رهبری و مدیریت” بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *