دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی شد

رییس کل بیمه مرکزی حکم مدیرعاملی شرکت بیمه رازی را برای علی جباری امضا کرد و با این حکم جباری مدیرعامل بیمه رازی شد.

دکتر غلامرضا سلیمانی با تاکید بر دانش و تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند دکتر علی جباری ابراز امیدواری کرد تا با مساعی مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره و کارکنان ، شاهد تحقق اهداف بیمه رازی باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی ، در حکم رییس کل برتلاش در جهت استفاده از ظرفیت های موجود و افزایش پرتفوی شرکت تاکید شده است .

از دیگر انتظارات بیمه مرکزی ایران به عنوان نهاد ناظر از مدیریت جدید شرکت بیمه رازی تلاش برای تقویت حاکمیت شرکتی، پیگیری وصول مطالبات شرکت و تلاش برای استفاده از ظرفیت های موجود و افزایش پرتفوی شرکت با حفظ سطح توانگری، تقویت کنترل های داخلی و سالم سازی فرایندها است.

دکتر علی جباری که تجربه فعالیت در دو بخش مدیریت و اجرا را باهم دارد، مدیریت او در صندوق تامین خسارت های بدنی به ویژه در بخش صیانت از منابع صندوق و فعالیتش در معاونت مالی – اداری شرکت بیمه ایران نشان می دهد ، ماموریت هایی که بیمه مرکزی برعهده او گذاشته است ، محقق خواهد شد.

دکتر جباری در صندوق تامین خسارت های بدنی، توانست سهم جبران خسارات جانی بیمه شخص ثالث توسط آن صندوق را به ۲۰ درصد افزایش دهد که همین نقش موجب شد تا صندوق به شکل بیمه گر اتکایی در کنار شرکت های بیمه باشد و در جمع هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران قرار گیرد. توجه دکتر جباری به توسعه خدمات در اقصی نقاط کشور در دوره مدیریت قبلی او می تواند نوید دهنده بهره مندی بیشتر بیمه رازی ازتمام ظرفیت کشورمان در راستای تحقق برنامه هایش باشد . شفافیت صورت های مالی و صیانت از منابع صندوق یکی دیگر از ویژگی های مدیریت دکتر جباری است که این بار سکاندار بیمه رازی شده است.

گفتنی است، مدیر عاملی صندوق تامین خسارت های بدنی، قائم مقام و عضو موظف هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران از جمله سوابق دکتر علی جباری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *