گــزارش

سرگردانی پرونده میوه های قاچاق در بین سازمان های مسئول
یکشنبه, 02 اسفند 1394
غرفه‌داران میدان تره‌بار از فروش میوه‌های قاچاق منع شدند                       سرگردانی پرونده میوه های قاچاق در بین سازمان های مسئول در پی ورود میوه‌های...
استقبال خوب علاقه مندان کتاب علی رغم کاستی های شهر آفتاب
یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395
"اقتصاد ملت" از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب گزارش می دهد؛استقبال خوب علاقه مندان کتاب علی رغم کاستی های شهر آفتابمعصومه صالحی بیست و نهمین دوره نمایشگاه...
ایران خودرو بر فراز دنا
یکشنبه, 24 آبان 1394
نگاهی به سومین خودروی ملی ایران خودروایران خودرو بر فراز دنا همیشه برای رسیدن به بلندترین قله، باید از قلل کوچک و ارتفاعات پایین تر عبور کرد. ایران خودرو این فتح را...

یادداشت

اُفول فینگیلیش!
سه شنبه, 24 فروردين 1395
اُفول فینگیلیش! شاید یکی از دستاوردهای پنهان اپلیکیشن‌های ارتباطی را بتوان دوری جستن کاربران این ابرازهای ارتباطی از رسم الخط «فینگیلیش» نامید.
بازمهندسی تهاجمی برای تحریک تفکرات کلیشه‌ای در حوزۀ تعاونی‌های روستایی ایران
شنبه, 06 بهمن 1397
بازمهندسی تهاجمی برای تحریک تفکرات کلیشه‌ای در حوزۀ تعاونی‌های روستایی ایران حسین شیرزاد معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور...
برجام، فرجام تولیدات داخلی نشود
یکشنبه, 04 بهمن 1394
یادداشت اقتصادیبرجام، فرجام تولیدات داخلی نشود آنچه امروز به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید که موجب ایجاد بارقه امید در همه آحاد جامعه...

ارزیابی های مستمر در بهبود کیفیت موثر است

مدیرعامل در جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اهمیت ارزیابی های مستمر در راستای بهبود کیفیت تاکید کرد.



به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در جلسه افتتاحیه ارزیابی شاخص ها و معیارهای مربوط به جایزه ملی کیفیت در حوزه پست پیشتاز گفت: با توجه به گستردگی شرکت ملی پست در سطح کشور و وجود 17 هزار دفتر ICT  روستایی و شهری، 1400 دفتر پستی دولتی، بیش از 12 هزار نیروی استخدامی رسمی، پیمانی و قراردادی، 2 هزار نیروی شرکتی و 14 هزار پیمانکار در بخش های توزیع به ویژه در مناطق کم برخوردار، جمع آوری اطلاعات بسیار دشوار است و از همین رو مستندسازی اطلاعات و ارزیابی های مستمر، منجر به بهبود کیفیت خدمات خواهد شد.

براساس این گزارش و طبق برنامه زمانبندی، این دوره از ارزیابی ها طی دو روز انجام خواهد شد که در روز نخست ارزیابان در قالب دو تیم پس از جلسه افتتاحیه با حضور در ساختمان های معاونت فنی و بازرگانی و معاونت برنامه ریزی به بررسی مستندات و داده های ارائه شده از سوی پست می پردازند.

در روز دوم نیز یکی از تیم های ارزیابی با حضور در ساختمان معاونت برنامه ریزی، معیارهای مرتبط با اداره کل تأمین، نگهداری و پشتیبانی، اداره کل مهندسی عملیات پستی، اداره کل امور مالی، دفتر طرح، برنامه و بودجه را بررسی خواهد کرد.

تیم دوم نیز در ساختمان معاونت فناوری و معاونت فنی و بازرگانی به بررسی معیارهای مرتبط با اداره کل نرم افزار و توسعه سرویس های الکترونیکی، اداره کل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه، اداره کل حراست و امنیت پستی، دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان، دفتر مدیریت عملکرد و اداره کل بازاریابی و توسعه کسب و کار خواهند پرداخت.

در بعداز ظهر روز دوم نیز برنامه ارزیابی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی پست و با حضور هر دو تیم از ارزیابان و مدیران و مسئولان مربوطه ادامه داشته و پس از جمع بندی نهایی مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

 

#معصومه- صالحی

اضافه کردن نظر

قیمت ارز و سکه

تمامی حقوق مطالب محفوظ است