گــزارش

سرگردانی پرونده میوه های قاچاق در بین سازمان های مسئول
یکشنبه, 02 اسفند 1394
غرفه‌داران میدان تره‌بار از فروش میوه‌های قاچاق منع شدند                       سرگردانی پرونده میوه های قاچاق در بین سازمان های مسئول در پی ورود میوه‌های...
IMAGE تشریح مهمترین برنامه بانک صادرات در سال جاری
دوشنبه, 16 ارديبهشت 1398
حجت‌اله صیدی گفت: مهمترین برنامه بانک صادرات ایران برای سال ٩٨ خروج از زیان و ورود به منطقه سود است که با توجه به اصلاح ساختار مالی سال گذشته، در تلاش هستیم تا سهم...
IMAGE "ایرانسل" برای ششمین سال متوالی تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد
دوشنبه, 16 ارديبهشت 1398
ایرانسل برای ششمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.   به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح یکشنبه ۱۵...

یادداشت

اُفول فینگیلیش!
سه شنبه, 24 فروردين 1395
اُفول فینگیلیش! شاید یکی از دستاوردهای پنهان اپلیکیشن‌های ارتباطی را بتوان دوری جستن کاربران این ابرازهای ارتباطی از رسم الخط «فینگیلیش» نامید.
بازمهندسی تهاجمی برای تحریک تفکرات کلیشه‌ای در حوزۀ تعاونی‌های روستایی ایران
شنبه, 06 بهمن 1397
بازمهندسی تهاجمی برای تحریک تفکرات کلیشه‌ای در حوزۀ تعاونی‌های روستایی ایران حسین شیرزاد معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور...
برجام، فرجام تولیدات داخلی نشود
یکشنبه, 04 بهمن 1394
یادداشت اقتصادیبرجام، فرجام تولیدات داخلی نشود آنچه امروز به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید که موجب ایجاد بارقه امید در همه آحاد جامعه...

"ایرانسل" برای ششمین سال متوالی تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

ایرانسل برای ششمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.


 

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه مراسم هجدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن کنفرانس شماره ۱ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، ایرانسل برای ششمین سال متوالی رضایت‌مندی بیش از ۹۰ درصد مشترکان را به دست آورد و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

برای ششمین سال متوالی ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

از شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌توان به مواردی چون کسب امتیازهای شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایت‌مندی مشتریان، شاخص‌های مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت‌ها، توزیع و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان می‌توان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در ۲ سال متوالی یا ۳ سال غیرمتوالی، کسب حداقل ۹۰ امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل ۲۰ استان کشور اشاره کرد.

این تندیس بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده است.

ایرانسل همچنین کمتر از یک ماه قبل، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرده بود.

 

اضافه کردن نظر

قیمت ارز و سکه

Copyright © 2015 پایگاه خبری اقتصاد ملت. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.