گــزارش

سرگردانی پرونده میوه های قاچاق در بین سازمان های مسئول
یکشنبه, 02 اسفند 1394
غرفه‌داران میدان تره‌بار از فروش میوه‌های قاچاق منع شدند                       سرگردانی پرونده میوه های قاچاق در بین سازمان های مسئول در پی ورود میوه‌های...
استقبال خوب علاقه مندان کتاب علی رغم کاستی های شهر آفتاب
یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395
"اقتصاد ملت" از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب گزارش می دهد؛استقبال خوب علاقه مندان کتاب علی رغم کاستی های شهر آفتابمعصومه صالحی بیست و نهمین دوره نمایشگاه...
ایران خودرو بر فراز دنا
یکشنبه, 24 آبان 1394
نگاهی به سومین خودروی ملی ایران خودروایران خودرو بر فراز دنا همیشه برای رسیدن به بلندترین قله، باید از قلل کوچک و ارتفاعات پایین تر عبور کرد. ایران خودرو این فتح را...

یادداشت

اُفول فینگیلیش!
سه شنبه, 24 فروردين 1395
اُفول فینگیلیش! شاید یکی از دستاوردهای پنهان اپلیکیشن‌های ارتباطی را بتوان دوری جستن کاربران این ابرازهای ارتباطی از رسم الخط «فینگیلیش» نامید.
برجام، فرجام تولیدات داخلی نشود
یکشنبه, 04 بهمن 1394
یادداشت اقتصادیبرجام، فرجام تولیدات داخلی نشود آنچه امروز به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید که موجب ایجاد بارقه امید در همه آحاد جامعه...
شعارهای انتخاباتی؛ بایدها ونبایدها
چهارشنبه, 18 آذر 1394
یادداشتشعارهای انتخاباتی؛ بایدها ونبایدهاحسن اشجعی اسفند ماه امسال صفحه دیگری از تاریخ انتخابات کشور ورق خواهد خورد ومردم عزیز کشورمان به مانند دوره های قبل با...

«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک ملی ایران به منظور ارائه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.
 
به گزارش پایگاه خبری اقتصادملت، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارائه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند.

اضافه کردن نظر

قیمت ارز و سکه

Copyright © 2015 پایگاه خبری اقتصاد ملت. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.